In ‘t zonnetje

DUTCH ‘N DECENT

‘Duurzaamheid’: dat is het eerste woord dat je ziet als je de website van DUTCH ‘N DECENT bezoekt. Dat is alvast een goed begin, wat ons betreft!

Corné Baldwin vertelt met veel enthousiasme over zijn bedrijf, dat sinds 2015 in de huidige vorm opereert. Waar men zich eerder nog richtte op bedrijfskleding voor de zakelijke vrouw, ligt de focus al een aantal jaren op hospitality in de breedste zin van het woord. “Ik zou het zelf liever gastvrij noemen”, legt Corné uit. “We hebben alle kennis en creativiteit in huis om zelf te ontwerpen en samen met de klant de vertaalslag te maken naar dat wat de klant qua kleding wil uitstralen.”

Dat duurzaamheid hierbij het uitgangspunt is, is voor Corné inmiddels heel vanzelfsprekend. “Dat is waar ‘decent’ voor ons voor staat: verantwoord zakendoen.” Overigens hoeft dat niet ten koste van alles te gaan. “Voor ons blijft voorop staan hoe duurzaam een product is voor de beste economische prijs.” Dat deze manier van ondernemen succesvol is blijkt wel uit de indrukwekkende klantenkring die in de loop der jaren is opgebouwd, waaronder sterke merken als Hilton, Hotel Okura en ook het HagaZiekenhuis.

De afgelopen maanden waren niet makkelijk voor horeca en hospitality en dus ook niet voor Corné en zijn team. “We zagen ineens alles stilvallen en dat was pittig, maar we zijn niet bij de pakken neer gaan zitten en zo ontstond ‘Met Dutch ‘n Decent de Zomer door’. Dit heeft ertoe geleid dat we een mooie samenwerking aan zijn gegaan met ROC Mondriaan in Den Haag.”

En dat is ook waar Lessgo om de hoek kwam kijken. “Ik was al langer nieuwsgierig naar wat ze te bieden hadden en de eerste contacten waren al gelegd. In de aanbesteding bij het Mondriaan kon ik Lessgo meenemen, zeker ook omdat ze nu vanuit Rijswijk opereren!”

Wij konden natuurlijk niet achterblijven. Sinds juli zien ook onze koeriers er piekfijn uit in polo’s van D&D. In fris appelgroen of stemmig antracietgrijs worden de pakketten bij u afgeleverd en opgehaald!

 

Contact